joi, 30 ianuarie 2014

Zoey & Lucy au jucat "Friendlyweds"

Regulile sunt urmatoarele :
1. Punem uneia o intrebare despre cealalta (de ex. Care este filmul preferat al lui Lucy?)
2. Le punem pe amandoua sa-si scrie raspunsurile,fara sa-si arate una alteia.
3. Cand le cerem sa-si dezvaluie raspunsurile,ele intorc foaia si vad daca s-au potrivit sau nu.

Care-i culoarea preferata a lui Zoey?
Image and video hosting by TinyPic
Raspunsul lui Lucy : Verde lime,dar asta-i o minciuna.N-are o culoare favorita.
Raspunsul lui Zoey : Nu verde lime! Nu stiu.
LF: Ai mintit!
ZD: Nu,am spus ca nu e verde lime,nu stiu.

Ce-o enerveaza pe Lucy?
Image and video hosting by TinyPic
Raspunsul lui Zoey : Sa fie gadilata sub barbie.
Raspunsul lui Lucy : Sa mi se atinga fata.
ZD: Oh! Am nimerit-o! Am nimerit-o!



Fara ce mancare nu poate trai Zoey?
Image and video hosting by TinyPic
Raspunsul lui Lucy : Salata cu paste.
Raspunsul lui Zoey : Salata facuta de mama.
ZD: Stii?
LF: Cred.E greu,pentru ca ar fi atatea.
ZD: Tu scrii ce-ai vazut pe foaia mea!
LF: M-am uitat si am realizat ca pixul tau nu facea aceleasi forme ca mine!Asa ca am gresit.
ZD: Nu se poate.Lucy,nu se poate.Salata cu paste?! Mai intai paste,acum salata.
LF: Dar tie chiar iti plac pastele!

Care-i animalul spiritual al lui Lucy?
Image and video hosting by TinyPic
Raspunsul lui Zoey : Delfin.
Raspunsul lui Lucy : Delfin.
ZD: Oh Doamne!
LF: Foarte bine.

De ce celebritate e Zoey amorezata?
Image and video hosting by TinyPic
Raspunsul lui Zoey : N-am raspuns.
Raspunsul lui Zoey : Ryan Gosling.
LF: Poti sa-mi spui daca e cantaret sau actor?
ZD: Actor.
LF: Asta-i greu.Tie iti plac multe chestii.Tie iti plac pastele SI salata.
ZD: Dar sa nu se confunda cu salata cu paste,Luce.

Care este cuvantul sau fraza preferata a lui Lucy?
Image and video hosting by TinyPic
Raspunsul lui Zoey : Mmm.
Raspunsul lui Lucy : Bubble.
ZD: Eu raman cu raspunsul meu,pentru ca Lucy spune des "mmm".

Ce melodie ar canta Zoey la karaoke?
Image and video hosting by TinyPic
Raspunsul lui Lucy : N-am raspuns.
Raspunsul lui Zoey : "Lucky" a lui Britney Spears.
LF: Oh,eu nu le stiu pe astea!
ZD: O sa fie asa de dezamagita.O sa ajunga acasa si o sa-mi dea mesaj "Am dat-o in baza azi,Zoey."
LF: Chiar nu ma pricep la cantareti si nume!

Cum si-ar petrece Zoey seara de vineri?
Image and video hosting by TinyPic
Raspunsul lui Lucy : Luand cina cu iubitul.
Raspunsul lui Zoey : Gatind cu iubitul.

Se pare ca Zoey a castigat runda asta.Zambiti,doamnelor.