luni, 27 ianuarie 2014

Dominic Sherwood : Scurt interviu cu Entertainista

Incepand cu 7 februarie,Dominic Sherwood va invada marile ecrane din intreaga lume,aparand in rolul lui Christian Ozera in filmul Academia Vampirilor. De curand,am discutat cu Dominic despre rolul sau,ceilalti actori si multe altele.

Entertainista : Cum te-ai pregatit pentru rol?
Dom Sherwood : Christian este o persoana foarte izolata si sarcastica.A trebuit sa dau auditie de 6 ori si de fiecare data trebuia sa fiu amuzant, inspaimantator,asa ca pe durata filmarilor mi-am adus aminte ce-am facut la auditie.

Ent. : O intrebare de la fanii tai de pe Twitter, "Daca ai citit cartile,care este preferata ta?"
Dom : Am citit doar prima carte din serie,de mai multe ori de fapt.Nu ca n-as fi un mare fan al cartilor,pentru ca sunt.Si sunt si fan Richelle Mead,dar nu noi facem versiunea lui Richelle a Academiei Vampirilor,ci varianta lui Mark [Waters] si Dan [Waters].Asa ca am vrut sa ma asigur ca fac ceea ce trebuie.

Ent. : Cum a fost chimia dintre tine si Lucy?
Dom : Lucy este o persoana incredibil de draguta.Chimia dintre noi a fost minunata si desi era destul de intimidant sa intri intr-o incapere cu doua femei frumoase [Zoey si Lucy] ne-am descurcat de minune.

Ent.: Care a fost scena preferata de filmat?
Dom : Scena din mansarda.Fanii stiu acea scena.A iesit exact cum ma astaptam.As vrea sa pot dezvalui mai multe.

Ent.: O alta intrebare de pe Twitter,"Exista actori care te inspira sau pe care-i admiri?"
Dom : Daniel Day Lewis pentru ca este un actor extraordinar,dar adevarata mea inspiratie este mama mea.Ea m-a ajutat si m-a incurajat de atatea ori.

Ent.: Ati facut ceva pe platoul de filmare ca sa va imprieteniti?Au fost glumeti printre voi?
Dom : Ei bine,eu si Ed [Holcroft] petreceam timpul impreuna si ne jucam de-a prinselea pe platoul de filmare.S-a jucat si putin fotbal.Dar in mare parte stateam impreuna intr-un trailer sau ieseam sa luam cina. Sarah [Hyland] e un pic cam glumeata.Pe mine m-a cam speriat o data si desi nu pot spune ce mi-a facut,o sa va dati seama cand veti urmari filmul.