sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Zoey Deutch - Content Mode Magazine : Pictorial + interviu

Unde locuiesti?
Los Angeles.

Care-i locul preferat din Los Angeles?
Casa parintilor mei.



Ce i-ai spune despre L.A. unei persoane care n-a mai fost acolo?
Imi inchipui ca oamenii vin in L.A. sa viziteze Hollywood si orice alte atractii turistice,dar ce-mi place mie la orasul asta sunt catararile pe care le poti face.Malibu are carari si cascade minunate,iar Canionul Runyon este la fel de frumos.

Daca ai fi primar pentru o zi,ce-ai face?
Probabil as multumi Domnului ca sunt primar doar pentru o zi.

Cati ani aveai cand ai stiut pentru prima data ca vrei sa devii actrita?
Cand am vazut si-am inteles ca mama mea actrita uneori era platita sa se sarute cu alti barbati in afara de sotul ei si nu intra in bucluc pentru asta!Glumesc. Aveam probabil 7 ani,cand eram destul de mare incat sa inteleg de job minunat e.

Care a fost primul tau proiect?
"The Suite Life on Deck" de la Disney Channel.

Si la varsta ta,faptul ca ai o cariera este distractiv sau stresant?
Ambele.Ma simt super norocoasa ca sunt angajata,pentru ca intotdeauna pare o ceva imposibil pentru toti in acest domeniu.Dar,as minti daca as spune ca nu e frustrant cand oamenii ma intreaba daca m-am "distrat" la munca.De obicei se implica ca slujba mea nu e cine stie ce slujba si ca doar stau degeaba cu prietenii.Imi place si e pasiunea mea,dar este munca - este o slujba.

Care crezi ca sunt cele mai mari presiuni cu care au de-a face tinerii adulti din ziua de azi?
Dependenta completa de tehnologie.

Provii dintr-o familie de cantareti,iar tu esti dansatoare.Ai vreun vis in ceea ce priveste baletul?
Nu,nu chiar.Desi,tocmai ce-am vazut baletul "Sleeping Beauty" al lui Matthew Bourne si am ramas invidioasa si impresionata de dansatori.

Canti?Ai adauga vreodata cantareata la C.V.-ul tau?
Da,cant.As pune 'cantareata' in C.V. doar daca ar ajuta sa apar in al doilea film "Pitch Perfect".

Care crezi ca au fost cele mai bune melodii ale anului 2013?
- "Reflektor" - Arcade Fire
- "Hold On,We're Going Home" - Drake
- "Instant Crush" - Daft Punk
- "Unbelievers" - Vampire Weekend
- "Turn Down for That" - Lil Jon (Asta-i pe bune.Nu poti face misto de mine pana nu le asculti.)

Numeste unul dintre cele mai bune cantece aparute vreodata.
"Anna (Go To Him)" - The Beatles.

Ce ti-ar fi placut sa poti face?
Sa schiez. (Apropo,i-am pus intrebarea asta si surorii mele,iar ea politicos mi-a raspuns. "Glumesti - asta-i tot? Nu sa sculptezi sau altceva?" Cu asta am eu de-a face.)

Designerii preferati?
Kenzo, Moschino, Mary Katrantzou, Rodarte, Calvin Klein, Prada, Opening Ceremony.

Ai vreun stil anume in ceea ce priveste moda?
Imi place sa amestesc stiluri clasice cu faimoase piese vintage.

Care-i rolul tau din mult asteptatul film Academia Vampirilor? E practic povestea ta.
O interpretez pe Rose Hathaway,eroina din rolul principal si naratoarea cartilor AV.

Rolul acesta implica o mare responsabilitate fata de fani.Ai avut emotii cand ai preluat acet rol?Cum este acest film diferit de toate celelalte?
In mare parte mi-era frica de antrenamentul fizic de care stiam ca am nevoie ca sa pot intra in rol.Inteleg ca acest rol implica o imensa responsabilitate fata de fani,dar asta nu ma sperie.Ei sunt minunati,pasionati si atat eu,cat si ei iubim o poveste si vrem sa fie spusa corect.Eu sunt de parere ca filmul este super amuzant...si ca asta e ceea ce-l face sa iasa in evidenta,in comparatie cu celelalte filme/seriale TV.

Cum ai defini un model in viata cuiva?
Cineva ale carui decizii le respect,cineva care ma face sa vreau sa fiu o persoana mai buna.

Tu ai un model in viata?
Da - mama mea.

image host image host image host image host image host