miercuri, 29 ianuarie 2014

Poze noi cu Lucy,Zoey & Sami promovand AV in New York (28.01.)

"Creierul nu mai functioneaza bine dupa 4 371 de interviuri"

"Scuuuuumpa mea Lucy!"

"E asa de frumoasa ca-mi cad pantofii Jimmy Choo in prezenta ei?"



"Suntem gata de scoala #AV"

"Zi minunata alaturi de frumoasa @GayleTweets8 #SamiGayle pentru promovarea #academiavampirilor!!"

"In poza asta am incercat sa ling peretele [de ce?nu suntem siguri]. Nu numai ca varul a avut un gust oribil,dar a si iesit poza in ceata.Si asa am ajuns aici."

"Bunatati la pranz.Da,french toast.A 4-a cadea.Si din nou,poate nu stiati,Academia Vampirilor apare pe 7 februarie! ;) #academiavampirilor #7feb #avmovie"

"ADOR TRAFICUL. Si nu uitati sa urmariti Academia Vampirilor pe 7 februarie!!!! #academiavampirilor #7feb #avmovie"

"Cu @Joslyndavis la Clevver.TV. N-am fost prea cuminte la interviul asta.De asemenea port o rochie de graviduta de prin anii '90,pe care am cumparat-o la un super pret. #glamour #press #academiavampirilor #7feb #avmovie"

"Fata mea serioasa la machiaj.P.s. observati paiul din josul pozei.Aia-i cafea."

"Cu @Briannabaxter pentru teen.com!Mi-a spus ca o sa-mi puna intrebari despre Mean Girls si asta-i fata mea inspaimantata."

"Glume nepotrivite cum ca as intra in bucluc pentru ca postez pe instagram in timpul machiajului @creightonbowman @Glorianoto #press #academiavampirilor #7feb #avmovie"

"Imi incep ziua cu prima (de obicei beau 6 pe zi) cafea.Ce-i ala?Un trandafir (Rose)?! #vedeticeamfacutaici #rosehathaway #press #academiavampirilor #7feb #AVMovie"

Zoey & Lucy - Mesaj special pentru fani (27.01.)