marți, 28 ianuarie 2014

Interviu nou cu Zoey & Lucy (27.01.)

Zoey si Lucy au raspuns ieri la multe intrebari legate de film,scene preferate,prietenia lor si multe altele.
P.S. : Sper din tot sufletul ca cititi aceste interviuri.Daca nu va rog spuneti-mi...pentru ca desi imi face placere sa le traduc,uneori nu am timp de ele...

Daca ati fi amandoua Moroi, ce element ati vrea sa stapaniti?
Lucy Fry : Spirit.
Zoey Deutch : Spirit!!! Duh.

Va e teama de cum vor reactiona fanii la vizionarea filmului?
LF : Umm..buna intrebare.Mie mi-e putin teama de reactie.Adica sper din tot sufletul ca tuturor sa le placa.
ZD : Eu am vazut versiunea finala a filmului.N-as spune ca e un film thriller,drama sau romance.Nu pot alege un singur gen,dar dupa ce l-am vazut mi-a fost evident ca tonul este deosebit.Umorul este important.Deci nu mi-e teama.

In afara de voi doua,care a fost actorul cu care v-a placut cel mai mult sa filmati?Si Zoey sper sa nu te superi daca-ti spun ca mama ta e super sexy.
ZD: Da,stiu,dar cand avem 6 ani un fan a rugat-o sa-i dea autograf pe o imagine a unei scene de dragoste cu Tom Cruise din filmul "All right moves" si faza aia mi-a ramas intiparita in minte.Credeam ca nu-l mai iubeste pe tata...
Danila Kozlovsky.
LF : Greu de ales,toata lumea a fost minunata.Chiar n-as putea sa aleg o singura persoana.

Cum v-ati pregatit pentru auditie?
LF : Eu am fost foarte emotionata dupa ce-am citit scenariul,pentru ca imediat am simtit o conexiune cu Lissa.Cand l-am citit pentru prima data eram in Anglia si in avion,in drum spre L.A. mi-o imaginam in timp ce citeam cartea.Si inca de la inceput am vrut sa explorez acest personaj.
ZD : Eu n-am cine stie ce poveste cu auditia.A mea a fost una plictisitoare,dar dupa ce-am primit rolul,de abia asteptam sa intru in rol pentru ca e asa amuzanta si incantatoare.Stii acele dati cand iti doresti sa fi avut replica potrivita?Rose are acele replici perfect scrise de minunatul Dan Waters.Asa ca mi-a placut foarte mult acea parte.

Cum a fost sa lucrati alaturi de Dan si Mark Waters?
ZD : N-ar putea fi persoane mai diferite...
LF: Si e asa distractiv sa ai acel contrast.Felul in care se ia unul de altul si se contrazic.E amuzant sa stai pe langa asa ceva.
ZD : Dan si cu mine avem aceeasi zi de nastere,dar nu acelasi an!

Ce parere aveti de soundtrack?Exista vreo melodie care ati fi vrut sa apara pe coloana sonora?
ZD : Una dintre melodiile surorii mele.Amuzant e ca pe soundtrack e si o melodie a trupei Haim,iar sora mea era foarte apropiata de ei.Si nu ne mai vazuseram de multa vreme,asa ca a fost bizar si distractiv.

Care-i calitatea preferata a personajelor voastre?
LF : Mie-mi place sensibilitate Lissei,faptul ca are un suflet cald si poate percepe emotiile oricarei fiinte.
ZD : Eu am mai spus-o,cand am zis ce m-a atras la rolul lui Rose.E dura,amuzanta,incatatoare,cea mai buna prietena pe care ai putea-o avea.Ii admir loialitatea.

Va sperie faptul lucrati la o adaptare care deja are o baza imensa de fani?
L : Nu,eu chiar sunt entuziasmata ca fac parte din ceva care deja luase viata si ca am reusit sa creez un noi mediu.
ZD : Sunt de acord.

Cum ati reactionat cand ati aflat ca ati primit rolurile?
LF : Eu am ramas putin socata.A luat ceva vreme pana am inteles ca e adevarat.
ZD : Mie mi-era teama,dar am luat asta drept un semn bun.



Cine a fost cea mai amuzanta persoana pe platoul de filmare?
LF : Ei bine,Zoey e destul de buna!
ZD : Lucy e prea draguta ca sa fie cea mai amuzanta.Lucy e cea mai draguta.Eu sunt cea mai ridicola.Poate ca si Danila a fost amuzant cu mine.E un prostut cu mine,dar cu alte persoana se prezinta diferit.
LF : Are un fel de a fi amuzant cu toata lumea.Nu stii niciodata ce-o sa ti se intample.

Chiar admir prietenia dintre voi!Puteti sa-mi spuneti cum filmarile v-au intarit aceasta prietenie?
LF : Cred ca odata ce am facut un film impreuna,vedem lucrurile cu alti ochi.Suntem alaturi in momentele bune si in cele rele.
ZD : Desi ne cunoastem de mai putin de un an,simtim ca suntem prietene de mai mult timp.Am petrecut atata timp impreuna.

Care a fost platoul de filmare favorit? {Lucy}
LF : Mi-a placut foarte mult mica mansarda cu toate acele carti prafuite si vitralii.Parca eram intr-un loc antic si chiar simteam ca sunt intr-o lume a vampirilor acolo.

Daca ati putea lua un lucru de pe platoul de filmari,care ar fi acela?Si de ce?
LF : Eu as vrea sa pot lua rochia Lissei care-o poarta la bal,pentru ca-mi place foarte multe,e foarte draguta.Si am purtat-o mult la filmari.
ZD : Eu as lua acel frumos sacou al uniformei.

Eu am 30 de ani ai cu siguranta o sa vad filmul asta.Nu-mi pasa ce zice lumea.
ZD : Da,asa sa faci!!! Nu e nicio rusine ca ai 30 de ani si te duci la filmul asta.Te poti distra de minune.

Un lucru care v-a placut la rolul de vampir.
LF : Coltii si puterile.
ZD  : Mie mi-a placut ca am avut sansa sa invat sa ma lupt.

Lucy,ti-a fost greu sa vorbesti cu accent britanic?
LF : Nu,e ciudat de usor pentru un australian sa invete sa vorbeasca cu accent britanic,pentru ca accentele seamana putin intre ele.
ZD : S-a descurcat de minune,a lucrat mult ca sa nimereasca accentul.

Care-i momentul vostru preferat cu Rose si Lissa din film si carte?
LF : Amandurora ne plac scenele finale,unde atmosfera e calma si pur si simplu ne pierdem vremea in mansarda bisericii,intr-un fel usurate ca am scapat de toate cele.
ZD : La inceputul filmului chiar e o scena care chiar stabileste relatia dintre Rose si Lissa.Acea scena mi se pare buna.

Zoey,Lucy,cum a fost sa filmati noaptea?
LF : A fost intr-un fel distractiv sa traiesti pe dos pentru o vreme.
ZD : Intunecat.

Care a fost scena cea mai greu de filmat?
LF : Pentru mine au fost scenele in care foloseam puterile.Cand vindecam ceva sau eram torturata.Pentru ca a trebuit sa-mi folosesc imaginatia si sa creez o senzatie necunoscuta.

Daca si celelalte carti vor deveni filme,la care ati fi cel mai entuziasmate?
LF : A treia.
ZD: A doua.

Este Sami pe atat de draguta pe cat pare?
LF : Da,chiar e foarte draguta.

Care credeti ca-i cel mai sexy cuplu? Lissa & Christian? Sau Dimitri si Rose?
ZD : V-ati uitat la buzele lui Lucy & Dom???

Daca ati putea alege sa fiti Moroi,Dhampir sau Strigoi,ce-ati alege?
LF : Moroi.Uneori sunt geloasa pe dhampiri cand se lupta.
ZD : O sa aleg dhampir.

Cum l-ati descrie pe Dominic Sherwood intr-un singur cuvant?
ZD : Simpatic.

Filmul preferat cu vampiri?
ZD : Academia Vampirilor! E super tare.Chiar ar trebui sa-l vezi.
LF : De acord.

Avem un cast talentat de actori-muzicieni.Cine a cantat cel mai mult pe platou?Dominic,Danila,Dominique,Edward...
ZD : Danila a cantat mult.
LF : Mda,Danila.

Daca nu le-ati interpreta pe Rose si Lissa in AV,ce alte personaje ati alege?
ZD : Natalie.
LF : Victor.

Cate spoilere stiti despre restul seriei?
LF : Um,multe?! Dar n-o sa spunem nimic!

Top 3 filme preferate!
ZD : Habar n-am!!Eu mereu mint la tipul asta de intrebari,dar azi sunt sincera cu Reddit.
LF : "Stapanul Inelelor","Regele Leu","Eternal Sunshine of the Spotless Mind ".

Daca ati fi barbat pentru o zi,ce ati face?
ZD : Mi-as scrie numele in nisip in timp ce-as urina.
LF : Nu m-am mai gandit la asta pana acum.Sunt feminista si cred ca n-ar fi ceva ce n-as putea face daca as fi barbat.

Sunteti introvertite sau extrovertite?
ZD : Eu sunt super introvertita.De fapt niciodata nu-mi spun parerea.Si asta a fost doar o minciuna.
LF : Ei bine,cand eram mica,eram foarte tacuta si nimeni nu ma auzea cand vorbeam,asa ca parintii m-au trimis la un curs de drama ca sa-mi gasesc vocea.Si am gasit-o!Asa ca normal sunt timida,dar am fost invatata sa spun ceea ce simt.

Mi le si inchipui pe Zoey si Lucy plecand dupa aceasta intalnire,spunand "Ei bine,asta a fost al naibii de ciudat".
ZD : Am spus-o deja. P.S. : Imi place la nebunie.

Ce parere aveti de lupta filmelor anului 2014? Sunteti mandre?
ZD : Eu sunt mandra.Doar ca inca n-am castigat.Va rugam,continuati sa votati!
LF : Va rugam,convingeti lumea sa voteze...

Zoey,l-ai saruta pe Danila la premiera AV daca castigam #MTVMovieBrawl???
ZD : Sigur,de ce nu?