vineri, 24 ianuarie 2014

Zoey Deutch : Just Jared's "Spotlight of the Week" - Pictorial + interviu

JustJared: Spune-ne ce te-a atras la Academia Vampirilor.Ce-a fost asa de special la filmul acesta,avand in vedere ca sunt o gramada de astfel de show-uri si filme?
Zoey Deutch: Nu cred ca s-a facut in ultima vreme un mare film cu vampiri,desi este un subiect si un gen des explorat.Nu stiu prea multe,dar nu cred ca sunt prea multe filme cu vampiri la fel de amuzante ca acesta.E intotdeauna amuzant cand oamenii ma intreaba de ce am fost atrasa de acest film,pentru ceea ce majoritatea nu inteleg este ca...eu nu cer nimic,nu zic "Oh,vreau rolul ala" si deodata l-am si primit.Intelegi ce zic?Eu constant ma duc la auditii,chiar si cand lucrez la un proiect,ca sa primesc un job care-mi place.
Multi oameni iau slujbe pentru a face bani.Dar in cazul acesta,totul s-a potrivit si ma simt tare norocoasa : ador personajul - o super eroina care-si foloseste umorul pentru a se apara si pentru a supravietui.Si din cine stie ce motiv,am primit rolul si asa am ajuns aici.



JJ: Care a fost scena preferata pe care ai filmat-o?
ZD: Scenele de actiune au fost cele mai inspaimantatoare.Am avut mare,mare grija sa nu ranesc pe careva.Si am avut alaturi de noi o super echipa de cascadori.Eu am si dansat cand eram mai mica,asa ca asta m-a ajutat.Corpul si muschii mei puteau fi pusi la treaba.

JJ: Pentru care te-ai pregatit mai mult,scenele de actiune sau scenele emotionante?
ZD: Mai mult pentru scenele emotionale.Pentru cele de actiune nu ma puteam pregati,pentru ca mi se aratau miscarile cu 10 minute inainte de filmare.

JJ: Ai vreun obiect preferat pe platoul de filmare?
ZD: Adoooor acele obiecte folosite de actori,dar regizorul,Mark Waters a vrut ca totul sa fie cu cat mai putine.Asa ca din pacate nu prea am avut de unde sa aleg.

JJ: Deci,vrei sa spui ca n-ai furat nimic de pe platou?
ZD: Ba da.Am furat un prosop,pe care scria "Sf. Vladimir",numele academiei.Si asta-i prima data cand recunosc. (rade)

JJ: Descrie-ti colegii din AV cu un singur cuvant.Sarah Hyland.
ZD: Stii ce,o sa zic cel mai rau cuvant pentru Dom (Sherwood) pentru ca descrierea lui pentru altii a fost "Frumos,amuzant,iubitor" si la mine a fost "energetica".Asa ca Dom,asta ti-e raspunsul.Sa-i dam drumul.S-o facem.Sarah Hyland, super amuzanta!

JJ: Olga Kurylenko.
ZD: Femeia perfecta.

JJ: Cameron Monaghan.
ZD: Vioi.

JJ: Danila Kozlovsky
ZD: Barbatul perfect.

JJ: Lucy Fry.
ZD: Uimire.

JJ: Claire Foy.
ZD: Inspirator.

JJ: Ashley Charles.
ZD: Ma face sa rad cu lacrimi.

JJ: Dominic Sherwood.
ZD: Petrecaret.

JJ: Dominic mi-a spus sa te intreb de povestea cu "cioara".
ZD: Dominic? Cine-i cioara?Oh Dumnezeule,nu sunt eu.La ce se refera? [face o pauza]
Ohhhh! Ok,ok,cred ca stiu la ce s-a referit...imi pierd mintile [rade].N-a fost o cioara,ci un corb.AI GRESIT,DOMINIC! [rade] Filmam Academia Vampirilor in Londra si am facut cateva scene cu 2 corbi.Daca stiti ceva despre acea pasare,este ca este extrem de inteligenta.Unul dintre corbi se plictisise si nu vroia s-o mai faca.Probabil gandea "Oh asta e asa de usor,nu vreau sa mai aterizez pe semnul meu.Vreau sa fac altceva". Si se juca cu mine!Scotea sunete la mine si apoi il imitam si eu.Sarea intr-o parte,apoi sarea in cealalta parte.Asta faceam eu intre scene,cand filmam cu corbul.Asa ca asta e povestea mea.Si toata lumea era impresionat de corb pentru ca mereu isi atingea semnul.Eu niciodata nu sunt laudata ca stau pe locul meu.Daca-i un gest asa de super,eu de ce nu sunt laudata?

JJ: [rade] 3 optiuni, omori,casatoresti,te culci cu.Dominic Sherwood, Cameron Monaghan, Sarah Hyland.
ZD: Doamne,este foarte rau! [rade] Daca ai spune numele fetelor,as fi ok cu asta.Hai sa spunem Sarah,Lissa si corbul.

JJ: Fara corb!
ZD: M-as casatori cu Lucy, m-as culca cu Sarah si as omori corbul.

JJ: Nu e niciun corb!
ZD: Shhh!

JJ: Omori,casatoresti,te culci cu.Izak Rappaport, Chris Galya, Heather Catania.
ZD: Hahaha.Ok,o sa fac asta.M-as casatori cu Heather, m-as culca cu Izak si l-as omori pe Chris. [rade] Doar pentru ca n-o sa intru in bucluc pentru asta,pentru ca Chris are prietena si eu am prieten [Avan Jogia].

JJ: Ok,schimb de subiect.Ai fost numita dupa cineva anume?
ZD: De fapt,sora mea mi-a pus numele.Mama discuta cu ea si ii spunea "Ok,o sa ai un frate sau o surioaea.Nu stiu daca va fi baiat sau fata". Si de obicei copiii reactioneaza aiurea.Mama era destul de emotionata si sora mea a zis,"Oh da,asta-i Zoey" si apoi a plecat.Mama spunea apoi "Ei bine,asta a fost un moment tare ciudat.Presupun ca pe copilul meu il va chema Zoey". Ori ca eram baiat,ori ca eram fata,aveam sa fiu numita Zoey.Si asta inseamna "viata",la fel si numele meu ebraic.

JJ: Dar al doilea prenume,Francis.Ti-a fost pus dupa cineva anume?
ZD: Da,cineva din familia mea.Mama nu prea stie sa pronunte,trebuia sa fie Frances,dar pe certificatul meu de nastere e Francis,versiunea masculina.[rade]

JJ: Poti sa ne spui ceva despre farma ta, unde si locuiesti?Si despre toate animalele?
ZD: Sigur. Acolo am cai, gaini, pesti koi, un papagal african gri,o pisica Maine Coon,multi caini salvati de pe strada, o broasca testoasa de desert si un urias iepure.E amuzant,el e cel mai greu de ingrijit.Numele lui e Samson,l-am salvat de la filmarea unui videoclip in care apaream eu.Nu l-am salvat,ci pur si simplu l-am luat acasa.

JJ: Ai inceput cu multe animale deodata sau doar cu un singur animale si deodata s-a dezvoltat in aceasta ferma?
ZD: In ultima vreme,am adaugat cam multe animale.Dar intotdeauna am avut cai,pesti si caini.Dupa aceea s-a extins.Chiar sper ca data viitoare sa fac roste de niste capre si tapi.

JJ: Explica-ti slujba in 3 propozitii nepotului tau de 8 ani.
ZD: Bipolara.Oh stai,3 propozitii?Inca-mi iubesc prietenul sau sotul chiar daca ma sarut in pielea goala cu alta persoana la tv sau in vreun film.Imi pare rau ca slujba mea e bipolara.Mi-ar place sa vin la petrecerea ta aniversara.


image host image host image host image host image host image host image host