vineri, 17 iunie 2011

Un nou interviu cu Richelle pt Hollywood Crush

Cand am anuntat prima data ca Richelle Mead va scrie o serie spin-off "Academia Vampirilor",numita "Bloodlines",ea nu prea stia care din iubitele ei personaje va fi protagonistul in noile carti. Si pe buna dreptate !

SPOILER !!!

Desi pe parcurs am aflat ca seria se va concentra asupra alchemistei Sydney si vampirului Moroi, Jill,multi cititori s-au intrebat in continuu : Apare Adrian in carte? Si va avea parte de o alta poveste de dragoste dupa ce a fost parasit de Rose?

"M-am simtit putin prost pentru mister, la inceput", a spus Richelle pentru Hollywood Crush,devreme luna aceasta.Dar acum este fericita sa multumeasca fanii lui Adrian. "Lor le-a placut sfarsitul din "Sacrificiu Final", dar le-a parut rau pentru Adrian. E ca a doua sansa la fericire,sper".

"Oh,exista multe feluri de incurcaturi romantice, ca de obicei - oameni care iubesc oameni care nu-i iubesc ; obisnuitele lucruri tragice ce stau in calea iubirii",spune Mead."Cand dam peste Adrian la inceputul "Bloodlines",el inca e ranit dupa sfarsitul ultimei carti.El este la fel de indraznet ca de obicei.Nu e asa de deprimat,dar poti observa in actiunile lui ca inca e ranit. Dar o sa se si vindece de aceasta durere."

Adaugarea acestui glumeţ vampir n-a fost ceva facut numai pentru fani,recunoaste ea."Sunt des intrebata,'Care este personajul tau preferat?' Si la cel al lui Adrian imi place cel mai mult sa scriu",spune ea."Cateodata imi doresc sa nu mai trebuiasca sa ma ocup de narare.Imi doresc sa pot avea numai dialoguri glumete pentru o carte intreaga.Si el asta e. Fiecare scena, nu conteaza cat de tragica sau fericita e,el intotdeauna are replica.E foarte distractiv de scris".

Si ca tot a adus vorba ... daca ea era Rose, l-ar fi ales pe Adrian sau pe Dimitri? "Nu cred ca mi-ar place sa aleg unul dintre ei!",rase Richelle,care isi asteapta primul copil la sfarsitul lui august, cam in aceeasi perioada in care "Bloodlines" este lansat."M-am casatorit cu un inginer de software .Asta-i tipul meu de barbat. Oricat de super ar fi Dimitri si Adrian,nu cred ca sunt pregatiti pentru viata suburbana pe care o cer eu".

Traducere:VARo