sâmbătă, 1 noiembrie 2014

Richelle Mead : Silver Shadows Spoilers

Cu ocazia Halloween-ului, Richelle a raspuns la cateva intrebari despre Silver Shadows. Iar aceste raspunsuri contin multe spoilere, asa ca daca n-ati citit cartea si nu vreti spoilere, va sfatuiesc sa nu cititi aceasta postare.


Richelle Mead : "Ok, despre ce vorbim? Despre nunta. Stiti voi care - acel moment romantic pe care Adrian l-a planificat intr-o perioada scurta de timp. Mi s-au pus intrebari legate de nunta, asa ca acum o sa raspund!

1. Hotelul din Las Vegas unde se casatoresc Sydney si Adrian chiar exista?
Hotelul Firenze, unde are loc nunta lor, nu este real. Si totusi se bazeaza pe un loc real : hotelul Venetian. Mi-ar fi placut sa folosesc un hotel real, pentru ca fanii ori sa-l viziteze, ori sa-si organizeze propria nunta acolo, dar in ultima clipa am decis sa folosesc un hotel fictiv. Mai jos aveti o poza cu adevarata capela a hotelului Venetian si va puteti imagina cum ar arata nunta lui Sydney si Adrian.
Cand Sydney ii arunca pe Alchimisti in fantanile de la Bellagio? Acelea sunt reale. 

2.Cum arata verigheta lui Adrian?
Seamana foarte multe cu inelul de deasupra. Este, ahem, un cerc de rubine (ruby circle).
Cei de la Green Lake Jewelry creaza multe bijuterii inspirate din cartile mele!

3. Cum arata inelul de logodna al lui Sydney?
Ca cel de mai jos, doar ca piatra din centru este patrata/dreptunghiulara. Daca va aduceti aminte, pietrele sunt luate de la butonii lui Adrian.

4. Si in sfarsit, cum arata rochia de mireasa a lui Sydney?
Asa ma bucur ca ati intrebat. Am ales aceasta rochie inainte sa scriu cartea, asa ca atunci cand am scris scena, a trebuit sa tot revin la imagine pentru a nu ma incurca cu detaliile."