marți, 22 octombrie 2013

Richelle dezvaluie noi poze de pe platoul de filmare AV

Nu ne putem imagina cum e sa creezi o intreaga lume supranaturala,sa publici o serie de carti in care s-o prezinti si apoi s-o vezi si in viata reala.Dar Richelle Mead a vazut cum e atunci cand a ajuns pe platoul de filmare Academia Vampirilor in Londra.

Dupa publicarea a 6 carti,autoarea cunoaste foarte bine personajele.Deci cum ar putea fi intalnirea cu Zoey Deutch si ceilalti actori ce-i vor interpreta personajele?

"Actorii au fost asa de prietenosi si la numai 15 minute de cand am ajuns pe platou,aproape toti venisera sa ma salute si sa se prezinte",spune Mead,descriind pozele facute acolo,pe care le-a impartasit in exclusivitate cu Yahoo Movies."Poza cu mine,Zoey si Cameron (Monaghan) a fost facut in prima mea zi pe platoul de filmare.Filmau intr-o universitate,iar eu am putut sa stau chiar acolo,cu studentii."

"Cand a ajuns pe platou,noi filmam o scena cu toti cei din cast",ne-a spus Deutch la New York Comic-Con."Cand am intalnit-o,am ramas socata de cat de frumoasa este.M-am facut de ras.Eu tot vorbeam,iar era foarte calma si tacuta.Si cand se intampla asta,eu imi pierd controlul.Din fericire,am luat cina cu ea mai tarziu si sper ca am dovedit ca nu sunt asa o ciudata."

Un alt moment important al vizitei lui Mead a fost cand a primit propriul ei scaun oficial de producator.
"Aceasta poza a fost facuta in ulima zi a vizitei mele",spune ea."Nu-mi venea sa cred aveau un scaun pentru mine,avand in vedere ca vizita avea sa fie scurta,dar au facut-o!"

Bineinteles,nu erau complet pregatiti sa dezvaluie scaunul."A durat ceva timp pana l-au gasit (precum si celelalte scaune ale cast-ului) pentru ca echipa de filmare se tot mutase in acea zi si tot luau scaunele dupa ei",explica ea."Dar a meritat sa gasesc acest premiu spre sfarsitul vizitei mele."

"Prima intrebare care i-am pus-o lui Richelle a fost ...cum e sa-si vada imaginatia luand viata",spune Lucy Fry pentru Yahoo Movies la NY Comic-Con."Iar ea mi-a raspuns ca principala diferenta e ca totul e mult mai mare.Cred ca a fost tare coplesita pe platoul de filmare,vazand chiar in fata ei luand totul viata."