marți, 18 decembrie 2012

Noutati despre filmul AV


Producatorul Don Murphy a anuntat pe pagina oficiala de facebook a filmului AV,ca scenaristul "Heathers",Dan Waters a scris un scenariu pt AV!
Daniel Waters este un scenarist si regizor american.A lucrat la mari filme,precum "Batman Returns", "Demolition Man", "Hudson Hawk".Dan este fratele mai mare al lui Mark Waters,care a regizat filme precum "Mean Girls", "Just like Heaven" si "Freaky Friday".

"Scopul meu cand scriam scenariul - asa cum ar trebui sa fie scopul oricarui scenarist - a fost sa creez cel mai tare film NICIODATA facut pana acum" ~ Dan Waters

Daaar,asta nu inseamna ca o sa existe un film.Ei inca accepta oferte si studiouri.

2 comentarii:

  1. Eu cred ca au de gand sa duca proiectul asta pana la capat ;)... Sincer, si eu incepeam sa-mi pierd speranta la un moment dat vazand ca nimeni nu misca nimic, dar acum, daca tot au scris un scenariu asa briliant, cum zic ei, nu cred ca o sa mai renunte. Si ar fi asa frumos ca AV sa ajunga unul dintre cele mai bune filme facute vreodata... :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred. Nu cred ca vor renunța la film și nici nu vreau să cred. Sunt atâția adolescenți înebuniți după serie, încât TREBUIE să facă filmul. Le-ar sări toată lumea în cap dacă nu l-ar face. Și oricum, e considerat un ”proiect”. Din câte am aflat eu, filmul se va face și vom afla și distribuția la începutul lui 2013. Cum să spun..? Din vara anului ăstuia aștept să vină mai repede 2013. Mai sunt 11 zile. 2012, move on. ^w^

    RăspundețiȘtergere