sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Andrei Andrei vorbeste despre rolul lui Dimitri

Acum cateva zile am postat un interviu cu Michael Preger,unul dintre oamenii responsabili de producerea filmului Academia Vampirilor.Una dintre intrebari a fost despre cine ar trebui sa-l joace pe Dimitri.

SK.com:Au existat multe discutii intre fani,pe pagina de Facebook,in care se crede ca actorul Ben Barnes si modelul Andrei Andrei sunt potriviti pentru rolul lui Dimitri...Ai fi de acord cu vreunul dintre ei pentru Dimitri acum?Ai vrea sa le spui ceva fanilor care isi fac griji?
Michael:Umm,cred ca o sa sar peste intrebarea aceasta! Indiferent care este raspusndul meu,cineva nu va fi prea incantat.Deci tot ce spun este asteptati filmul - apoi va v-oi raspunde.

Acum cateva saptamani Ben Barnes a fost intrebat despre aceste sugestii si astazi,Andrei Andrei a postat pe blog un mesaj catre cei care il sprijina:
"Acum cateva luni o fata mi-a trimis un mesaj pe facebook ,in care imi spunea ca in opinia ei seman cu unul dintre personajele [Dimitri] din cartea Academia Vampirilor.Nu prea i-am acordat atentie atunci...Am zambit si m-am simtit flatat,dar nu e ceva neobisnuit cand oamenii imi spun ca seman cu o celebritate...[intotdeauna seman cu ele dar niciodata nu sunt ca ei...la naiba :P]  Chiar daca eu sunt de parere ca n-am nimic in comun din punct de vedere fizic,tot mai multi oameni ma urmeaza pe facebook si imi spun acelasi lucru...ceea ce cred ca e minunat.Exista o pagina de facebook facuta special in acest scop si aceste fete chiar incearca sa ma determine sa ma duc la auditii ,care probabil vor avea loc in curand si pentru asta le multumesc si inca nu-mi vine sa cred ca am fani.Va multumesc din nou si o sa va tin la curent cu ceea ce mi se va mai intampla."

Iata mai multe informatii despre modelul roman,Andrei Andrei:
Andrei Andrei s-a nascut in ziua de 12 august 1983,in Arad,un oras din vestul Romaniei.In prezent el este unul dintre cele mai cautate modele masculine din lume.



2004 a fost un an al succesului pt Andrei.Nu numai ca a absolvit Universitatea West la specializarile matematica si IT,dar si cariera lui ca model incepea sa ia forma.

In timpul Festivalului Modei de la Iasi ,el a fost descoperit de un agent din Bucuresti.In acel moment multe oportunitati s-au ivit si Andrei si-a inceput calatoria spre cariera internationale ca model.El a inceput sa lucreze cu cei mai buni designeri din Romania,apoi a aparut in show-uri televizate,videoclipuri,reclame si pictoriale in diferite reviste.

In curand avea sa colaboreze cu designeri si agentii de prin toata lumea.Intotdeuna intr-o forma perfecta,el a reusit sa ajunga in varful listei celor mai cautate modele din lume.

In 2007,la Munich,Andrei a castigat concursul Lingerie Sloggi,fiind numit Modelul cu Cel mai Sexy Fund din Lume.Premiul de 10.000 de euro a inclus si o poliţă de asigurare pentru fundul care l-a facut faimos!

Astazi,la 25 de ani,acest model roman continua sa cucereasca lumea modei,creand un stil unic si o atitudine eleganta ,ce face din el o celebritate internationala.

Traducere:Vampire-Academy-Ro

Puteti vedea mai multe poze cu Andrei pe site-ul sau,AndreiAndrei.com

Ia uitati-va la reclama asta HOT HOT :X:X